Questa è una delle cose che mi piace fare - disegnare sulle unghie! Vi presento le mie creazioni...
Ovo je jedna od stvari koje volim da radim - oslikavanje noktiju! Predstavljam vam moje kreacije...
This is one of the things I enjoy doing - nail painting! I present to you my creations...

20 January, 2012

Curly purple manicure









Smalti:
Kiko n° 301 Viola Nero Microglitter
Kiko n° 331 Violetta
Kiko n° 231 Multicolour Pailettes Sparkle Touch
Colori acrilici: bianco
Rimmel 5 in 1 nail treat base & top coat

Lakovi:
Kiko n° 301 tamno ljubičasta
Kiko n° 331 svetlo ljubičasta
Kiko n° 231 providna sa zlatnim česticama sparkle touch
Akrilne boje: bela
Rimmel 5 in 1 nail treat base & top coat

Nail polishes:
Kiko n° 301 purple black microglitter
Kiko n° 331 light purple
Kiko n° 231 multicolour pailettes sparkle touch
Acrylic colors: white
Rimmel 5 in 1 nail treat base & top coat




5 comments:

  1. ma predivno, ti si toliko precizna i pedantna da sve tvoje manikure liče na naljepnice :-D
    kapa do poda :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nemoj molim te, mogla bih da se uobrazim..! :-)))
      Ma, znaš koliko sam se mučila sa ovim belim crticama, da ih lepo "zavrnem" i da ih usmerim gde ja želim..! Na sreću, pošto je na noktima prvo namazan lak za nokte a crtice se crtaju akrilnim bojama, kad pogrešim mogu lako da izbrišem crticu i krenem iz početka, a da ne uništim lak koji je ispod... :-) Ali, to ti već sigurno znaš pošto i ti crtaš akrilnim bojama :-)
      Hvala na pohvali i hvala što si verni pratilac mojih radova! :-)

      Delete
  2. This is so pretty! Like a fairy tale princess sort of mani!

    ReplyDelete
  3. Mnogo su lepi. Boje meni omiljene. moka

    ReplyDelete

I read and appreciate every single comment, but I don't like spamming or link dropping. Please do not link your blog: I always check from your profile! If you want me to read a post of yours or visit your website send me an email (see the contact tab above). Thank you :-)